Potencjał wykorzystania podcastów w branży nieruchomości – ESTATE, 02.2021

Przeczytaj nasz artykuł w magazynie dla profesjonalistów Estate – czerwiec 2021!

A jeśli nie masz możliwości poczytać, a jakże, kliknij i posłuchaj 🙂

 

Kiedyś marketing i reklama nie były tak skompliko- wane jak teraz. Obecnie trzeba robić dużo więcej, sięgając po wiele różnych kanałów. A sami użytkownicy szukają coraz prostszych form przyswajania informacji. Wyszukiwanie głosowe

czy dyktowanie SMS-ów to coraz częstsza praktyka nie tylko wśród dzieci i młodzieży.

Rozwój asystentów głosowych, jak Alexa czy Siri, interfejsy głosowe powodują, że coraz częściej treści pojawiają się w formie audio. Nawet Google zmienia algorytmy, aby wyszukiwać słowa kluczowe w pod- castach!

To jest przyszłość, która dzieje się teraz.

Stworzenie podcastu to nie jest kosmiczna technologia. Wręcz przeciwnie, wiele osób udowadnia, że samodzielnie zbudowało i rozwinęło swój kanał. Jednak, aby mieć publiczność i satysfakcję, musisz spojrzeć na cały proces. I odpowiednio wszystko przemyśleć i przygotować.

Warto na start określić, kto będzie słuchał Twojego podcastu oraz co chcesz osiągnąć dla swojej marki.

Więcej przeczytasz w magazynie, dostępnym tutaj

Przemek Lenart