Przeczytaj nasz artykuł w magazynie dla profesjonalistów Estate – czerwiec 2021!
A jeśli nie masz możliwości poczytać, a jakże, kliknij i posłuchaj 🙂
Kiedyś marketing i reklama nie były tak skompliko- wane jak teraz. Obecnie trzeba robić dużo więcej, sięgając po wiele różnych kanałów. A sami użytkownicy szukają coraz prostszych form przyswajania informacji. Wyszukiwanie głosowe
czy dyktowanie SMS-ów to coraz częstsza praktyka nie tylko wśród dzieci i młodzieży.
Rozwój asystentów głosowych, jak Alexa czy Siri, interfejsy głosowe powodują, że coraz częściej treści pojawiają się w formie audio. Nawet Google zmienia algorytmy, aby wyszukiwać słowa kluczowe w pod- castach!
To jest przyszłość, która dzieje się teraz.
Stworzenie podcastu to nie jest kosmiczna technologia. Wręcz przeciwnie, wiele osób udowadnia, że samodzielnie zbudowało i rozwinęło swój kanał. Jednak, aby mieć publiczność i satysfakcję, musisz spojrzeć na cały proces. I odpowiednio wszystko przemyśleć i przygotować.
Warto na start określić, kto będzie słuchał Twojego podcastu oraz co chcesz osiągnąć dla swojej marki.
Więcej przeczytasz w magazynie, dostępnym tutaj
Przemek Lenart